Helg med jobb

Tillbaka i Stockholm och på jobbet. Slutade runt trer tiden, sitter bara och använder internetet som vi får använda. Har ju inget eget internet hemma så försöker använda det på jobbet lite grand så jag inte tappar kontakten med alla och allt ;)
Jobbade bara lunch idag så gick upp så sent som kvart i 8 i morse :D I morgon blir det andra bullar och jag ska upp vid halv fem då jag börjar klockan 6 + att jag jobbar lunch.
Dagarna hemma var mycket bra! :)
Så bra som jag mådde igår var det sjuuuukligt länge sedan jag mådde!!! Tränade i tisdag, jag älskade det! MEN, jag fick min axel ur led igen.... AHHHH!!! Det roliga var att jag dagen efter, även fast det gjorde lite ont, mådde jag bättre än på 6 månader! Fy fan vad jag skanr träningeb, fy fan vad jag saknar judon. Det går inte att säga för många gånger i detta fallet! Jag ska verkligen börja igen. Även om det är många bortförklaringar på grund av lathet är det också min axel som sätter stopp för väldigt mycket. Jag mår så mycket bättre. Så glad jag har rebecca här som hela tiden puschar på mig. Hon tränar boxning och tycker det är skit kul att jag tränar judo. Någon gång ska vi ha en match, eller hur! ;) haha.

Fick en så sjuk rolig bild i huvudet innan när jag snackade med Ogaga :D
Han och Abou sprang runt nakna i matsalen, den bilden fick jag i huvudet... hmm... fan vad kul man kan ha på jobbet då ;)
Nej, om jag skulle försöka dra mig hemmåt snart. Ska bara kolla lite till på internet innan jag ska hem, måla naglarna, läsa och försöka äta lite middag senare ikväll.

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0