Jag vill vara min

Ahhh, en sån där dag då jag skämms över det ena och det andra, det meste egentligen och inte riktigt är sådär framåt som jag kanske borde vara. Igår hade jag en ganska jätte bra bra, idag inte fullt så bra, men åndå bra. Galet kul saker man har fått höra på Jobbet, bl.a. Mobilkåt eller var det monsterkåt eller vad fan nu den "låten" hette och hårdporr film, riktigt hårt för skulle göras av Metta om hon fick två miljoner för det, med en snygg kille då förståss, hahahhaa! Denna underbara kvinna är ruskigt rolig! xP

Hade riktigt trevliga gäster på restaurangen igår, var jätte mysigt när dom var där. Hur trevliga som helst och åt och drack bra :)  De var jätte nöjda och sa att de skulle komma tillbaka med deras vänner. Riktigt kul att höra också att dom tyckte att jag och vi hade gjort ett bra jobb under kvällen nmed servicen och maten!
Får hoppas att det blir lite att göra idag också, det var ett bort bokat vid klockan ett vet jag, så ska snart dit och kolla läget lite så innan jag ska gå på och jobba själv.
Ganska jätte trött idag. Har bara klagat och inte riktigt fått allt att gå så värst snabbt. Planerat in att jag ska äta och drcka lite med Anna på torsdag, ska bli super trevligt och jag längtar tills dess! :)

Jobbig dag idag känner jag, trött och hängig. Ska jobba i morgon frukost och brunch, sen måndeag lunch sen två pass till i veckan och sen frukost nästa helg och kanske någon lunch, kommer inte riktigt ihåg nu. Sen ska jag vara kattvakt i veckan som kommer, mys! :)

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0