JobbJobbJobb

Sitter på hotellet och tar det lugnt nu efter jobbet. Vet inte om jag ska ta en kaffe också. Hade bestämt mig för att inte dricka något kaffe alls idag för att de om jag kanske mådde lite bättre då med tanke på att jag dricker en hel del nu i dessa da'r, men jag fick i mig en och en halv kopp i morse, och det var SÅ gott! :D haha!
Tror jag ska försöka spara mig till ikväll istället om jag känner mig i alldeles för stort behov av en då. Eller om jag ska köpa lite godis idag att trycka i mig ist. Godis låter faktiskt ganska frestande just nu, eller ett glas vin. Ska jobba sen ikv, så verkar som det blir godis ^^ Hahhaaa! (A)

Jobbar lunch idag också, skulle egentligen bara jobbar frukost. Men Metta hade lite för ont i armen för att jobba hela dagen så jag tog henne lunchpass. Gör dock mig inte allt för mycket eftersom jag vill ha timmarna :) Alla pengar som jag inte kommer att använda för hyra eller mat kommer nog dock gå till julklappar, men då går det iaf till något bra ist :)

Annars händer det inte så mycket mer hos mig just nu faktiskt. Måste försöka planera mitt december så jag vet om jag kan/ska jobba på hotellet och skriva upp mig (och då hoppas på att jag får lite tider) eller om jag ska se om jag kan få ett anant juljobb, men då kommer jag vara på en plats som jag inte vill vara på allt för länge bara.... vi får se hur det blir i veckan antar jag.

ska hem på torsdag ser det ut som nu, till Halmstad då. Åker sen tillbaka till Stockholm onsdagen efter.

Hoppas ni har en bra helg, kramar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0