Put you're hands up

Hade tänkt lägga in massa bilder båda här och på facebook, men så inser jag när jag kollar på hårddisken att alla mina "nya" bilder ligger på min laptop, orkar inte just nu sätta igång den och flytta bilder och grejer, kanske ikväll om jag orkar och har lust och har en dator...
Jobbar i helgen.
Frukost: fredag. lördag, söndag
Lunch: Fredag, söndag, måndag, tisdag
Restaurangen: Fredag. lördag
Idag ska jag försöka ta mig till en judoklubb här i Järfälla, ska göra ett försök! Får se vart jag sover idag, ska kolla när bussarna går hemifrån och så. Börjar 06,30 i morgon och behöver sova så länge som möjligt eftersom jag även jobbar lunch och på restaurangen och sen på lördag och söndag börjar 07,00. Kämpigt, men det är också jätte kul. Bara lite smått irriterande att det alltid blir massa jobb på helgerna och nästintill ingenting under veckodagaran. Vissa helgen blir det bara lite på restaurangen. Kom förbi vet jag, Katarina Bangata. Mitt över köpcentrat Skrapan, stället heter "Loj". Jätte mysig restaurang kan jag lova! :)

Var supermysigt i Örebro när jag var där måndag till tisdag. Kollade film, snackade massa skit och massa annat också, åt godis, shoppade och hade det allmänt jätte bra! Fick med mig tre par skor hem bl.a. Mycket trevligt! :D Lilla Josefine, du är underbar! <3 :)

Igår var jag på en föreläsning/seminarium på hotellet. Så jävla bra!!!! Handlade om hur man skull eförvara sin energi på bästa sätt och må bra samt om hur man skall handskas med viussa personligheter och att vi alla har olika personligheter och att vi helt enkelt måste acceptera det och lära oss handskas med dom. Att man ska VILJA, hitta sott VILL olch sedan kämpa för det och göra det man är bäst på. Jätte intressant och roligt. Vi skrattade en massa och hade det väldigt bra. Fick lite fika och sen lite mat efter också.

puss. för nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0