Ska snart hem från jobbet.

Sitter som vanligt vid datorn på jobbet. Har inget eget internet där hemma och jag vill inte sitta vid hyresvärdens dator om jag verkligen inte måste, så här är vi. Jobbat frukost och kaffe idag. Varit en väldigt slapp idag från att jag började på kaffet. Inte så super mycket att göra där precis och eftersom vi blev tre när jag kom i början där så stod jag mest och tittade på. Trött i benen och fötterna. Var ett tag sen nu jag kände av det soppas mycket faktiskt.
Jobbar lunch i morgon och sen är jag helledig fram till torsdag då jag börjar jobba igen och så jobbar jag hela helgen. Inte super kul att jobba hela helgerna, och eftersom jag vill göra bra ifrån mig på jobbet utab att behöva må dåligt så känner jag att jag skippar utgången under helgerna tyvärr. Däremot kan jag ta en lill-lördag eller två under veckodagarna istället ;)
Har inte haft pengar på mobilen på ett tag, men ska fylla på den idag. Jag hade tänkt att jag skulle försöka komma hem, duscha och sen åka och handla lite grejer så som tandkräm, fylla på mobilen, krossade tomater om jag inte är allt för trött på det, något pålägg, knäckebröd och kanske något annat ätbart om jag nu inte ska jobba på två dagar så jag får i mig någon mat.
Åhhhh, jag vill bara åka och träna, träna judo! Först och främst vet jag ingen träning idag, och för det andra, för jag lägger verkligen det som en andraprioritering, att min axel inte riktigt skulle klara av en träning utab att åka ut led. Och känner inte för att få den ur led två gånger på en vecka, haha. Så kan det vara ibland.
Usch, jag orkar verkligen inte ta mig hem egentligen, ska försöka hitta orken..... kommer nog ta ett tag, men snart så.

Hoppas ni hade en trevlig helg,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0