Snökaos!!!

Usch, hoppas snön försvinner väldigt snart så att den sen kan komma tillbaka till jul och stanna i kanske två tre veckor innan den försvinner igen sen och låter våren falla in! Tror vi det? NEJ!!
Började klockan 6,00 i morse och har även jobbat lunch. Trött i axeln så går lite sisådär just nu tyvärr, men jag kommer igen! :) Ska försöka fixa mig i ordning lite grand och åka ner till hotellet igen för att titta på konstutställningen. Är en utav kockarna som ska ställa ut sina fotografier, så tänkte det kunde vara lite mysigt att åka dit och kolla. Försöker få med mig Anna, men hon svarar inte på mitt sms, hon har nog annat för sig kan jag tro :) Men jag åker nog ner, orkar kanske inte egentligen, men vill göra något. Ska duscha, måla naglarna och sen så tar jag mig ut i kaoset igen och hoppas jag orkar ta mig till Loj eller Fias jobb och säga hej. Får se om jag hittar ngn rolig filur på utställningen som jag kan ta med mig dit, någon arbetskamrat då ^^

Bor hos Sussie söndag-onsdag, tar hand om hunden. Städat lite för att försöka göra dom lite glada så de kommer hem till lite mer rent :) Lite myspys ;)
Nej, nu måste jag göra mig i ordning så jag kommer iväg sen och kan komma hem tidigt också.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0