Ullared

Låg och tittade på film med lillasyster i förmiddags efter att jag plockat lite och städat lite av duschrummet där nere. Då fick jag för mig att jag skulle till Ullared och strosa runt lite, så det fick det bli. Fick till slut tag på mamma och frågade om jag inte kunde få låna bilen vilket jag fick. Så hon kom hem och lämnade den och så for jag och lillasyster till slut ibäg efter att också lämnat lillebror i Arenahallen. Väl där hittade vi ändå ganska mycket, men blev som tur var för plånboken inte så mkt som hamnade i kassarna. Fick nog inte med mig en enda julklapp, bara saker till mig själv egoistisk som man är. Får väl försöka komma på något jag gjort för att förtjäna det.... kanske att jag städat hemma i Halmstad vilket ingen anna verkar göra... hmmf, ja, vi säger det så känns det bättre för stunden =)

Träffade min underbara Malin Sandin i lördags kring elva tiden. Jag skulle ju egentligen ha varit i stan ganska tidigt och fått mina ärenden gjorde, men så blev det inte dock.... Träffade Malin vid halv tolv och så fick hon följa med mig och vägleda mig genom min dagsshopping. Blev strumpbyxor, fundation och lite alkohol till kvällen. Satte och sedan på Espresso House där jag fick i mig lite varmt och någerlunda gott te och så satt vi och snackade, och snackade och snackade! Malin är en sååå underbar människa. Hade inte haft en bra morgon men när jag såg Malin blev hela jag helt bortom oändligheten och svävade i stort sätt på moln! HAHA! Var bara så himla otroligt glad att träffa min lilla Malin! <3
Sedan bar det hem och packa ner lite grejer inför kvällen. Alle kom och hämtade mig hemma och så bar det ivväg till Hylte och in i Alle och Calles nya lägenhet. Hon fick lite presenter för hon har fyllt år och tog nytta av hennes flytt i min kretivitet, haha. Så filten och kudden fick en väl vald plats i soffan och blev infisen ganska snabbt ;)
Efter att ha gjort mig i ordning hemma hos Alle och Calle var det vid halv åtta tiden dags att ta sig över till Jullan där det redan var i full gång, bokstavligen talat ;D
Linnea och hennes pappa kom och vi blev körda till bowlinghallen där det till slut blev mat och bowling och lite dricka. Nör bowlingen var slut var det över (för nästan alla) till Laila där jag satt med Linnea på toa'n och snackade om killproblem :D Slutade med att jag följde med Linnea hem och somnade där efter en och en halv timmes snackande om killar och hon somnade ifrån mig. haha, men det var lika bra det så vi somnade alls den natten xP
Gick över till Jullan runt lunch tiden där jag satt och hånskrattade lite åt henne då hon var bakis åt ett helt kompani! Åkte hem med halv 6 bussen till Halmstad och spenderade kvällen hemma i lugn och ro.

I morgon är planen att skjutsa mamma till jobbet och sedan ta och kasta in hunden i bilen och köra upp till Farmor och Farfar! Vara där över dagen och sedan kanske dra mig ner till någon träning och säga hej på lite folk innan jag packar det sista och flyger tillbaka till Storstaden.
Det har gått fort dessa dagarna jag varit hemma i Halmstad, det känns jobbigt att åka tillbaka till Stcokholm utan alla mina älskade vänner. Gud, jag känner verkligen vad jag har saknat er! Men vi ses snart igen, Lovlie :D


för nu,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0