Mitt glada kommer aldrig försvinna, bara inte synas lika tydligt ibland!

Jag vet att jag inte är den enda med många tankar, med liknande tankar, med samma tankar under en hel månad och sjuttioelvatusen olika på en och samma dag. Men varför känns det så då?
Vet inte vad jag ska skriva just nu... Rasmus var här innan. Vi fixade lite mat och halvsov i soffan med pepparkakor och julmust. Efter han gått så har jag bara latat mig. Har spänning i huvudet sen ett par dagar tillbaka. Trött som katten är jag känner jag. Snart sommar hörni ;)
Kan någon rekomendera mig lite bra musik att börja lyssna på. Behöver lite nytt och fräsch!
Behöver verkligen en kamera snart..... får se hur det står till i kassan om ett litet tag, men mycket annat jag vill göra också. Gud vad jag slits mellan det ena och det andra hela tiden. Jag orkar inte. Jag kommer aldrig leva i frid och fröjd...
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0