Boende

Söker boende som en tok nu. Tingde ett par samtal idag, men dom hade redan hyrt ut dom. Inte bra. Sitter och mailar en massa och försöker komma på om jag känner någon som känner någon. Sakta och... nja, kanske inte säkert, men i alla fall framåt än så länge.
Tträffade Rasmus på en kaffe och Fia lite grand också, mina fåglar ;)
Sen så strosade jag runt lite i innerstaden och bara gick. Skönt att promenera lite, ska se om jag inte snart kan börja träna igen också, BEHÖVER VERKLIGEN DET NU! Saknar judon som en tok kan jag lova! Gråter nästan när jag ser klipp på datorn och grejer, attens ^^
Om ni vet ngt boende ett par månader frammåt i Stockholm för en rimlig peng så hör av er snarast! :D
I morgon ska jag försöka köpa lite naglack (A) innan jag börjar jobba klockan 17,00. Ska provjobba i Solna som servetris då på ett hak ;).
Nej, Tv:n kallar,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0