Jobb

Har varit på en s.k. jobbintervju idag, jag tror jag kan kalla det för det! Ett sunkhak i Solna, men det är iaf ett jobb ^^ Jag vet bara inte, först var det ett par dagar i veckan, nu är det heltidsanställning.... Vi får se, ska provjobba på onsdag så får vi se hur det blir efter det. Ska snacka med en Jessica också. Det bästa vore ju om jag fick hos Jessica för då är det nära till Hotellet också. Har fått timmar att jobba på Clarion hotell som jag varit på intervju hos. Sjukt kul!! :D Vet inte om jag nämt det, men jag var ju på intervju på hotellet då, trodde verkligen inte att de tyckte om mig. Jag var så sjukt nervös när jag kom in i det där rummet och där sitter 3 stycken "dommare" som ska tycka och tänka om mig medans jag i tre minuter ska stå och babbla om hur bra och duktig jag är... hmf. Men det gick tydligen ganska bra iaf :)
Sitter och väntar lite på Sussie på att hon ska göra sig i ordning så att vi sen kan gå till posten och hämta mina grejer som ligger där sen mer en vecka tillbaka. Ingen kommentar på det! xD
Jag kämpar på, söker boende för fullt! Vet ni något i stockholm, gärna en lägenhet, men även hyra rum, så hör gärna av er!!!
Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0