Skulle varit galet skönt att sova

Vaken sedan näst intill en timma nu. Ska alldeles strax bege mig mot tunnelbanan och till Clarion Hotell för att jobba frukost idag. Blir ingen lunch, om de intr frågar, men då ska jag försöka säga nej eftersom jag börjar på Haket klockan 17,00 senare idag. Fan, jag måste verkligen bestämma mig nu! Ska jag säga ja på Haket där jag får ganska många timmar men inte har så kul, eller på stället jag provjobbade på igår där jag faktiskt trivs ganska så bra, har att göra men där hon kanske, inte helt säkert, kan "garantera" mig fredag och lördag, möjligtvis också torsdag om hon/jag har tur...... ???
Måste bestämma mig inom ett par timmar också eftersom turken vill veta ikväll hur jag ska göra..... måste ta reda på vad jag får för län oh så så jag vet vad jag har att gå på.... Ibland har man värdsliga problem! =)
puss, ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0