At Sussie's

Blir galen på allt skällande som dessa, just nu, förbaskade hundar har fört idag! Nu är dom tysta och sover på varsin sovplats. Sitter hos Sussie och ska sova här ett par nätter nu. På söndag så åker jag ju med Sussie och Magnus till Ölands. Ska bli förbaskat skönt att åka bil dit och slippa bära all min packning och grejer från tåg till tåg och tåg till buss!
Är helt slut idag, fattar bara inte varför! Jag har inte gjort så himmla mycket de seanste dagarna egentligen. Hos Fia har jag lekt med katten och suttit vid internet en del och sökt boende och grejer. Idag har jag tagit mig från Fia till Sussie. Umgåtts med Sussie lite grand innan hon skulle till jobbet, två mindre promenader med hundarna (eftersom den ena inte riktigt hinner med trots att den har 4 ben!) och sedan varit i Solna centrum och på Drottninggatan och letat skor och jacka. Städade lite i köket här för att ha något att göra, haha. Nu sitter jag vid datorn och bara slösurfar.
Ska duscha alldeles strax då jag inte känner för att göra det klockan 4,30 i morgon natt! Haha. Ska vara på plats kl. 07,00 och jag är nervös att jag ska försova mig, inte hinna i tid, glömma kläder, glömma fixa håret, ha tandkräm i hela ansiktet, göra bort mig, snubbla och skräpa upp händerna så jag inte kan lyfta saker... ja, det finns en del som kan gå snett..... Nej, detta är ingenfara, detta kommer jag att klara!


Nej, ska försöka hoppa in i duschen nu, ska sno åt mig en handduk som jag hoppas jag kan hitta och sen, tro det eller ej, men strax därefter krypa ner i kojen eftersom lilla jag ska upp vid 05,00....... Snälla, håll alla tummer ni kan hitta och få tag på,
puss.
J.O - Kärlek!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0