de senaste dagarna

Blivit sjuk, jävla fanskap! Jag ska ju till Örebro på fredag. Bara se till att bli frisk tills dess, inget annat går, jag SKA dit!!!!

Annars så är det ganska segt. Dagarna går fortare än fortast och jag gör inte ett smack på dom i stort sätt. Jag var hos farmor och farfar i torsdags-fredags och i fredags hade jag lite fest här hemma. BX och Elin från Öland kom, kul kul kul! Full och glad var jag och det märkte jag dagen efter också. Eller jag kände mig väldigt hängig och lite ont i huvudet. Eftermiddagen kom och jag kände att bakfyllan var borta, den lilla jag faktiskt hadde, men jag mådde frotfarande piss. FÖRSKYLNINGEN hade brutit ut, underbart. Åkte i vilket fall som helst till Helsingborg där Rebecca hade lite fest. Blev inte riktigt riktigt då det slutade med att Elin och jag efter mycket burrande hamnade i ett parkeringshus och satt och huttrade xP Det är vad vi gör en lördagskväll, vad gör ni? xP
Efter en jobbig natt på många sätt och vis så åkte vi mot Halmstad tidigt på morgonen. De släppte av mig hemma och sen begav de sig mot Göteborg och Liseberg.
Jag sov heeeela dagen men vaken på kvällen. Då kom dom små rackarna och kröp ner på min vind igen. Skönt med lite sälskap en sjuklig måndagsmorgon, så jag klagar inte :)
Igår var jag iväg lite med mamma och lillasyster och sen satt jag och kollade på TV hemma i mitt andra hem. Dom är guld värda mina "extra föräldrar"/vänner! Vet inte vart jag skulle ta vägen utan dom, tack för att ni alltid ställer upp!!!

Nu sitter jag här och faktiskt äter den godaste sockerkaka jag någonsin ätit, och jag har gjort den själv!!! Den här gången lyckades jag allt!! :D Ska snart gå ut med min hund som har klagat hela morgonen ( hmmf... kanske inte direkt morgonen med tanke på att jag kom upp vid 12 xP)  på att hon vill gå ut. Sitter bara och funderar på hur kaffe-kicken kommer slå ut idag. Har inte druckit kaffe på nästan en vecka och plus att jag är sjuk och inte ätit så mycket.... jaja, sämre kan man ha det xP

Avrundning,
puss.



Galet vilken reaktion jag fick när jag såg att du fatiskt ska iväg, saknar dig redan nu. Vad kommer jag inte göra nu!? Trodde jag skulle få se dig om ett par veckor, men icke sa nicke. Önskar dig all lycka och lite till, du är värd det och ännu mer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0