Halmstad - Örebro - Stockholm

I morgon bär det av till Vänsterfoten Josefine, ska bli så underbart kul! :D
Josefine är, vad ni förstår, en flicka som jag träffade på Öland som jag ska åka till i morgon och umgås med. Det blir lite av varje skulle jag tro. Fest i morgon, film på lördag och mat och bio på söndag om jag har förstått det hela rätt. Låter ju helt enkelt toppen :)
Åker därifrån på måndag, och då bär det av till Stokholm där jag ska vara i ungefär en vecka vad det ser ut som nu. Ska fixa lite grejer och sedan träffa lite kompisar!
Så från och med i morgon kommer det bli en massa mys och det på hög nivå! Ser fram emot de kommande dagarna så jag snart spricker!! ::::))))

JOSEFINE, HERE I COME!!! ;D

Annars har det inte hänt mycket, har varit ganska sjuk i veckan, men nu är det borta vare sig allt! Har småstädat lite här hemma, vilket dock ingen märkt, och så har jag bakat, inte mycket, har inte pallat. Skulle bakat massa bröd idag men hade ingen jäst eller brödsirap hemma, så blev en god sockerkaka ist ;) Har ganska mycket bröd som jag skulle vilja prova att baka, speciellt ett som jag fick av farfar (som vanligt) och en kanalbröd som verkar vara super gott :)

Nej, om jag skulle packa klart för den kommande veckan kanske... har bl.a. lite papper jag behöver få med mig. Ta hand om er, kärlek.


jag vet inte vad jag ska säga eller göra. jag har sagt, men bara skrattat bort. så jag skitit i det. är så rädd att göra ledsen. vet hur du iaf varit. kan inte säga är, vill, men kan inte. saknar dig. vet du vet att det är du. eller jag hoppas det iaf. har skrivit till dig, bara inte skickat. det kommer! igår är inte idag helt enkelt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0