Öland, skördefest

Skördefesten är på torsdag till söndag, dock så har vi inte öppet restaurangen på söndag. Vi ska stänga ner på söndag fram till sommaren då.
Kom fram till Sussie och Magnus stuga runt 4 tiden på måndag morgon. Jag körde fram till Norrköping och sedan körde Magnus resten medans jag låg och sov i baksätet ^^ Satt uppe fram till 6 ungefär och sedan gick jag och la mig ett par timmar. Vaknade och vi åkte till restaurangen och kollade läget och hälsa på Jonny. Det såg ut som vi lämnade det i stort sättFram tills "festen" börjar så ska vi göra i ordning allt där borta så som medf städning, fylla kylarna etc. Sedan är det jobba och ha kul som gäller! :)

Tagit det lugnt hela förmiddagen idag och fått göra mig till människa igeg vilket känns helt underbart!
Hej för så länge,
P.S. Letar efter en telefon att ringa och sms med, samt möjligtvis surfa med. Något förslag på vilken jag skall satsa på???
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0