Stockholm

Kanske inte har all tur och flyt i hela världen, m en ingen kan säga att jag inte kämpar. Förhoppningsvis ger det utdelning till mig snart! Sitter just nu hemma hos underbara Fia-Lotta där jag ska sova i natt. Ska iväg på ett möte här snart så dax att börja göra mig i ordning och liknande. Ska försöka hitta dit också och han som jag snackade med sa att det var ganska svårt, inte kul att höra för en med lokalsinne som en uggla. På tal om att, har ugglor bra lokalsinne? Kanske.....
Nej, snott lite kaffe av Fia-Lotta och suttit och knaprat på alldeles för mycket choklad som jag fick med mig och mormor som jag köpte till dom... hmf... Just nu för stunden känns livet intressant och roligt, får se hur det känns i morgon. Måste tillägga att Fia har köpt en alldeles fantastisk lägenhet och jag önskar att den var min. Inte fel kunde varit om den låg vid medelhavet, men man kan inte få allt här i världen! ;)
Nej som sagt, göra sig i ordning, saknar och förhoppningsvis säkert kommer jag nog kunna ta mig dit jag ska idag. Hoppas jag hittar tillbaka till lägenheten sen bara när jag ska tillbaka, xD hahaha, så jävla komiskt det hade varit om jag inte gjorde det! xP
Puss&Kram!
Tycker om min mamma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0