This far this day

 


Vaknade tidigt idag, har sovit en del de senaste dagarna, kanske äntligen har sovit ikapp mig lite nu, underbart :) Åkte till stan av en anledning, den behöver vi inte ta upp här precis då det inte riktigt gick som det skulle, haha! Fick med mig lite vantar och öronhängen hem, som jag faktiskt, tro det eller ej, men som jag behöver (A). Kom hem och såg att jag hade fått ett mail. Blev riktigt glad, ska se om jag kommer iväg och får det gjort, det hoppas jag att jag ska. Säger inget eftersom man aldrig vet. Hellre kunna säga att det faktiskt gick bra när man gjort ngt än att behöva säga till alla att det inte riktigt gick hela vägen. Så sitter och planerar lite och kollar grejer på internet, går sådär kan jag tillägga.
Nej, nu till verkligenheter, puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0