Underbara Fia-Lisa!

Sitter hemma hos Fia. Hon jobbar och Rasmus är snart på väg hit. Jag kan inte ha det bättre för stunden! Fia har en underbart fin lägenhet och en alldeles underbart söt katt som är umgängessjuk. Ska hon inte sitta i knät skall hon sitta framför mig vid datorn eller bredvid mig i soffan eller ligga framför fötterna där jag står för sekundrarna. Mormor och morfar åkte ut på utflykt med båten och ska vara borta hela vecka då det är sista chansen för dom att åka ut innan de skall ta upp båten. Därför sover jag nu hos Fia. Mysigare soffa får man leta efter, jag trivs här kan jag lova! I morgon beger jag mig dock till Sussie för att slagga fram till söndag och sedan åker jag med i deras bil till Öland där jag ska jobba från torsdag till söndag. Sen så kommer jag till Stockholm och så får vi se hur liviet ser ut efter där.
Det är ganska kul att ta dagen som den kommer så här, det är lite spännande. Skulle ju vilja ha jobb, vill verkligen ha jobb, jag ska ha jobb snart. Kan meddela att jag skall på provanställning, men vi får se hur dom trivs med mig och hur jag trivs med dom och själva jobbet, haha. Jag hoppas på det allra bästa då jag hitills har en väldigt god syn på det hela! Håll tummarna för mig folk, jag kan behöva det!! :D
Sitter och kollar min mail stup i kvarten för att se om jag fått något nytt mail som kan vara till intresse för mig. Skickat iväg en del mail och vill nu ha svart på de flesta, så klart. Precis gjort en liten överraskning till Falk'arna. Jag vet att de kommer tycka om det, så väl känner jag dom (A) haha!
Nej, nu ska jag titta på TV där det är ungefär ingenting bra alls! Tror katten behöver lite kärlek och sedan hoppas jag på att Rasmus kommer snart så han kan underhålla med mig alla hans skämt och tokigheter! :D
Puss.
Tänker på dig min underbara vän, du är värd så mycket, önskar jag kunde göra ngt för dig nu. Finns iaf här för dig! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0