Vad världen har att erbjuda kan bara jag bestämma!

Sitter i Stockholm har börjar bli ru´skigt nervös nu! Har lite saker för mig i morgon, vi får se hur det går. Mer säger jag inte ^^
Varit med Rasmus hela dagen idag! :)))))) dagen började med massa fnitter och skratt och in på Fotografiska. Kom ut från museumet med eftertänksamma miner och ganska tystlåtna. Haha, fick oss massa tankeställare där inne, och massa massa inspiration! Tog oss promenaden med Fia och hennes resturang där vi fick i oss mat och kaffe. Dagen fortsätter ner på Götabacken och sedan lite runt om i staden i söder innan klockan är över fem och vi båda drar oss åt varsitt håll. Hann ta oss en sväng dit jag ska i morgon så att jag skulle hitta, underbart!

Gårdagen spenderades med Gustav. Möttes upp i Täby Centrum med en mindre promenad eftersom (förlåt Gustav om du läser detta) Gustav inte har det bästa lokalsinner fast han har bott här ett bra tag, haha, och jag var sugen på kaffe. Mot Gamla stan och Stor Torget! :) Där satt vi i minst 2 timmar och fikade på kaffe och blåbärskaka och pratade på en himmla massa på detta underbart mysiga café i halv som halv regn och rusk.

Var ju då innan detta i Örebro och hade det helt underbart med min underbara Josefine! Kom dit fredag och på kvällen var det fest och vin, i massor! (A) Träffade en gammal judokompis och jag kände verkligen inte igen honom, haha, underbart! ^^
Lördag blev det lite rundvandring i Örebro och massa mys på kvällen med film och tjejsnack med Sussie. Söndag var det vila innan vi gick och åt på en helt fantastisk Asiatisk resturang med en väldigt god buffe och efter det hem till lilla Josefine för att chilla sista kvällen.
Märkte idag att jag glömt min plattång hos Sussie, inte bra!

Vet inte vad framtiden har att erbjuda, men något ska jag nog kunna rota fram! :)

Sov så gott mina vänner så ska jag försöka komma med uppdatering snart igen! 
Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0