...

Skall alladeles strax börja ta mig hemmåt efter att ha jobbat ett par timmar. Blir att jag även jobbar i morgon ett par timmar lunch. Får tänka att det är pengar, men ahhhh!
Josefine kommer i morgon och ska vara hos mig hela helgen. Sedan ska jag ut och fira Rasmus i morgon. Är inte super pigg och vet inte riktigt hur jag mår, men detta ska vi nog kunna klara =)

Annars händer inte mkt alls nu för tiden, massa ståhej och grejer kan jag inte säg att det är, så kan det vara. Näst intill bestämt att jag åker till Öland den 10 maj. Ska försöka ta mig hem ett par dagar i kommande vecka och sedan blir det förhoppningsvis lite mys innan jag åker iväg.

Nej, nu ska jag ta mig hemmåt,
puss.
<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0