Falkenberg

Kom i stort sätt precis hem från Falkenberg dit jag åkte igår eftermiddag och mötte upp pojkarna Bus hemma hos Maria. Kunde inte varit bättre väder eller med mycket bättre människor. Saknar dom redan även fast jag fick ta en hel del skit nu i eftermidags, hahaa!! =)

Satt hemma hos Maria och förade oss ett bra tag igårkväll/eftermiddag, vissa hade ju druckit sedan tidig morgon medans andra tog igen sen och försökte komma ikapp, haha. Drog till stan och kom till slut in och snackade skit, dansade, drack och hade det mycket bra. Dock ganska tidig hemgång, men klagar kanske inte, haha. Till slut kom vi dit vi skulle sova, efter jävligt många och om med och jävligt många olika försök till vägbeskrivningar. Lite efterhankande på vissa (men lätt värt det eftersom han fann en jävligt välbehövd cigarett!!! Haha!!!!)
Jag mådde prima ballerna i morse och har inte haft några men alls, jämfört med en viss annan, absolut en peak hörre du ;)
Åkte och fick i oss pizza och sedan hem till Maria igen för att chilla, dricka saft och kaffe. Fick skjuts till Halmstad, eller jag körde, men ja, jag fick skjuts :D Trevlig pizzabagare iaf ^^

Nej, ut i solen kanske?
puss.


Åh, vad jag inte vill vara där jag är just nu, det bara skriker inom mig! Jag vet exakt vart jag vill vara, men går inte just nu...... jaja, snart så :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0