Halmstad

Sitter i min hemstad Halmstad och degar. Börjar få feber känner jag så ska trycka i min en ipren alldeles strax och sedan ta en mindre vila inna jag ska till Arenahallen för att kolla på den andra semifinalen mellan Drott och Sävehof med mamma och så kommer jag träffa Malin och några till där också antar jag :)
Var ute med hunden i förmiddags och sedan rotade jag fram lite sommarkläder och annat tjaffs som jag behöver ha med mig till Öland. Sedan tog jag min älskade cykel och cyklade till stan. Köpte mig i BH och sedan träffade jag Malin en snabbis., myyyyyys! Cyklade till Mamma som satt på jobbet och så körde jag oss till Stadium outlet där jag köpte skor, jobbskor, ska bara se om jag kan komma att få använda dom jag vill i sommar eller om jag "måste" behålla båda två, haha. Kan vara skönt att lämna tillbaka dom jag minst vill ha, men dom vet jag Sussie vill jag ska ha att jobba i eftersom dom är svarta, och det kanske dom andra inte riktigt är, haha! Iaf hemma nu och har fått i mig lite mat.
I morgon åker jag till Farmor och Farfar med lillasyster och självklart hunden. Kommer hem på kvällen och då ska jag en sväng till lilla Wallentin skulle jag tro.
Fredag ska jag se om jag kan fjäska till mig en bil på förmiddagen ett par timmar och ta mig till Ullare, får se hur det går med det. Ingen omöjlighet, men kan komma att bli svårt! Fredag kväll blir det nog att ta mig till Falkenberg och på lördag vet jag inte riktigt än. Kanske se Håkan Hellström i Arenahallen eller kanske träffa tjejerna, vet inte riktigt hur det ser ut än. Märker vi med tiden som vanligt.
Söndag blir det att ta en liten tripp till Hylte där jag ska träffa Jullan och sen köra oss till Halmstad på kvällen och då förhoppningsvis träffa hennes päron också.
Sen börjar det närma sig hemresa, vet ännu inte riktigt när det blir, men någon gång i början av nästa vecka.
Mycket att göra som vanligt, men detta ska vi nog kunna klara av ska vi se.

Nej, hur var det nu med den där iprentabletten?
puss.
<3<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0