Hem ljuva hem

Dags att börja pallra sig tillbaka till östkusten igen nu.
Resan dit börjar idag, ska bli skönt att komma hem igen! Borta bra men hemma bäst? Ja, just nu när mitt hemma är i min egen lägenhet i Stockholm så är det verkligen så!

Askalas fint väder idag igen, känns lite jobbigt att sitta i en bil X antal timmar då, men det kommer nog soliga dagar framöver också skulle jag tro. Några dagar hemma innan det blir att resa uppåt i landet för ett par dagar igen och mysa till det över Valborgshelgen. Ska träffa Fia och förhoppningsvis Rasmus och sedan ska jag försöka inhandla lite saker som kan vara bra att ha över sommaren så som bikini, hårspray och andra tjejgrejer ;)

Åh, vad jag älskar solen! Nu önskar jag bara att jag kunde ta mig till en strand eller någon mysig gräsplätt med kaffe, glass och älskade vänner och bara mysa sönder!!!

Lite smått ledsen att jag hann med allt jag ville hemma, skulle så gärna vilja hinna träffa lite fler människor innan jag pyser igen. Men känner att jag behöver ta mig hemmåt igen, det liksom känns i magen att det är dags. Börjar känna mig lite smått stressad inför Öland. Inte allt för långt kvar tills jag åker och ja... Vill så mycket just nu...

Ha en fantastisk dag i solen och ta hand om er riktigt ordentligt. Drick mycket vatten och bränn er inte ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0