Stress och saknad!

Sitter och stressar på datorn i biblan eftersom jag tabbade mig med min bokade tid.... ska se om jag inte kan komma och ta en kaffe ngn stans nu, men helst ute och sitta och skriva lite i min nya bok kanske. Får se... Ska köpa lite grönsaker och grejer på torget och jordgubbar som jag ska göra ngt kul med ikv :) Men vad mer jag ska göra har jag ingen som helst aning om xP Har till åtta på mig så det är chill =)

Josefine var hos mig i helgen och va var på Cafe Opera och hade det skit kul! =)
Varit en ganska seg helg efter fredags, men riktigt mysig med att ha Josefine över!!! <3  


puss.

Helgen föra det var underbar, ville bara säg de!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0