Den fula lilla ankungen växte aldrig upp

Sitter och fixar med en julklapp :)
Tänkte jag skulle gå en långpromenad innan idag för att röra lite på mig och bli av med i alla fall fem kalorier. Blev ingen vidare promenad kan jag lova. Skit halt överallt och precis när jag tänkte bege mig hemmåt så ramlar jag på röven. Arg som ett bi bev jag! Blev nog lite rädd för axeln bara, var ju inte så farligt egentligen....
Var en pojke som gick förbi mig precis när jag ramlade, och jag såg att han var på väg till mig om jag inte skulle komma upp, tyckte jag var lite gulligt, en fin tanke :)

Har julradio.se på och tyvärr taklampan på... mycket mysigare på all mysbelysning på och inget annat, men ser tyvärr inte så mycket av det jag håller på med då tyvärr... Måste skaffa en lampa vid soffan snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0