Hundvakt

Igår var jag i Västerås på Erikslund som jag tror det heter. Var inne på IKEA och i en del butiken och tittade. Fick med mig en bricka från IKEA och fotopapper och färg till min printer. Helt slut i hela kroppen efter ha haft ett par skitskor på mig och gått i hela dagen. Surt!
Idag passar jag Kasper. Han ligger bredvid mig i soffan nu och vilar eftersom jag inte orkar busa med honom just nu. Varit ute på promenad och busat lite och jag har också diskat det som var och torkat av lite småpysslat lite :) Idag kom och lämnade honom i morse, vaknade när hon öppnade dörren. Sen försökte jag sova ett tag till, men det tyckte inte Kaper jag skulle göra så vid åtta gick jag upp och vi fick lite frukost i oss. (Jag fick frukost och han en godis. Alla nöjda :D)

Sitter och fryser som bara den och tycker synd om mig själv. Så arg att alla andra (okej inte alla, men de få som åker blir väldigt många...) får åka iväg på solsemester och jag sitter här och fryser.... aja, det blir min tur någong gång med antar jag.

La köttet i marinad innan så nu vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på...



Kommentarer
Ann-Louise

Så söt! :)

Tallrikarna är från Mateus (http://mateus.se/index.asp). Älskar dom! De finna att köpa lite överallt. Jag har köpt mina i en butik som heter Mairo.

2011-12-13 @ 18:44:15
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Anna

men, vilken söt vovve :)



kika gärna in på min blogg där jag har massor av länkar till tävlingar! :)

2011-12-15 @ 02:32:06
URL: http://annaflickan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0