Avesta igen

Det var ju inte riktigt planerat att jag skulle med till Avesta... men nu sitter jag här en söndag eftermidag i alla fall :)
Vissa mår bra, andra mindre bra och vissa mår lite sämre ändå. Det positiva är att vi lever, i alla fall kan vissa säga så, andra inte, haha. Fredags var det bara chill, spelade tv-spel, vann inte, säger inte mer! Haha. Annars gorde vi inte så mycket mer. Igår så gjorde vi inte så mkt heller på dagen. Var till Hedemora, svängde förbi Systemet innan vi tog oss hem igen. Hälsa på Karps mor och sedan hem och inte göra något alls igen i väntan på Poppo och Sandra som skulle komma över lite tidigare för mat. Sandra och jag åt och va de andra två gjorde vet jag inte, haha. Sedan så kom resterande folk lite indroppandes allt eftersom och det blev liv i luckan. Folket drog till den s.k. stan och gick ut och vi kom eftersläntrandes.
Ska snart åka med lilla Josefine till tåget för avfärd hem....... lite smått jobbigt, men vi ses snart igen!! Jag ska försöka ta hand om den "sjuke" och hoppas på att han kvicknar till innan jobbat börjar i morgon ^^

Nej, dags att börja dra så man kan vinka hejdå på Josefine.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0