Emelie

Sitter på jobbet och väntar in tiden. Ska alldeles strax gå och byta om, för jag hoppas jag har ombyta med mig, haha, för att sedan ta mig till t.centralen där jag ska möta upp min söta Emelie. Ska hem till min, just nu ganska jätte ostädade, lägenhet och mysa till det ikväll. Laga lite mat och dricka vin och catcha ikapp lite om varandras liv :) Känns toppen!

Jobbat frukost och lunch idag. Det var mycket på frukosten och ganska lugnt på lunchen, en helt okej dag på jobbet faktiskt. Ledig i morgon, blev av med frukostpasset på måndag och torsdag, annars jobbar jag hela veckan utom lördag också då. Ska försöka få Fredrík att boka in mig lite mer på förhand så jag vet lite längre innan att jag ska jobba eller inte så jag vet att jag kan planera kvällsaktiviteter lite mer utan att oroa mig för att jag kommer vara död på jobbet dagen efter xP
Hade galet kul idag på jobbet förresten, fick skrattanfall... haha. Muayard och Abou är fan för roliga! Haha!!



Jag fattar bara inte hur jag kan sakna vissa människor så otroligt mkt när jag inte har dom i min närhet. Jag fattar inte hur jag har kunnat komma så nära vissa som jag egentligen precis träffat om man jämför med så många andra....
Josefine, tack för att jag fick följa med dig hem igår, så otroligt galet mycket jag behövde det. Känner mig lättad. Förvånad är jag, trodde att jag skulle må lite halvdant idag med tanke på vad vi pratade om lite grand.. Men jag mår bra, men fortfarande förvirrad och grejer, så klart ;)

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0