Måndagsångest

Lördagen var helt enkelt toppen! Mätte upp Emelie efter jobbet och tog oss hem till mig. Tog det lugnt och jag fick mig till slut en dusch efter en svettig arbetsdag. Lagade mat, eller Emelie gjorde det, haha. Kom ut ur duschen och där stod det ett glas vin upphällt till mig, underbart! Åt mat och drack vin, pratade, pratade och pratade lite till. Så himmla mysigt!! :)
Söndag, lite seg var man allt. Kom iaf efter en lång frukost och iordningsgörande ut på en promenad i den underbara solen. Det var ju fantastiskt väder! Kom tillbaka hem till mig och slappade, sov, tittade på tv och försökta ta igen oss, haha. Emelie åkte på kvällen och jag fortsatta mitt tv-tittande samt lite plock i ordning innan jag gick och la mig på kudden.

Upp vid 8 idag och till jobbet jag for.
Ska snart hem, bör dock göra ett mindre stopp. Funderar på att gå till iaf Medborgarplatsen så jag får lite "motion" i mig och frisk luft, skulle vara bra! Får se hur vädret ser ut, haha.

Känner mig lite krasslig, ont i halsen hostar och kan vara påväg att få feber, inte att rekomendera!
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0