Mitt liv i Sthlm fortsätter

Massa mys i veckan, mys på den :)

Torsdagen var en bra dag att dl på kan jag lova. Skulle inte ens önska min värsta fiende att må som jag gjorde. Var i J.centrum och satte mig på puben där som jag varit på ett par gånger innan som jag gillar. Satt där själv och lyssnade på live musiken och försökte svara rätt på iaf en fråga på pop-quizen, haha, gick la sådär! Sen så kom Sean in på puben så snackade med honom ett tag tills det var dags att gå hem. Fick följe en bit på vägen vilket var otroligt skönt! Kom hem hel och glad :)

Sitter i Täby hos morföräldrarna med familjen - bror. Ätiti och myst lite. Familjen är uppe i Sthlm eftersom mormor fyller tant i morgon, hela 65 år fyller hon. Så henne ska vi gratta och sjunga för! :D
Sen hoppas jag verkligen att vi kan komma iväg till Kista där jag vill gå på "Äntligen Hemma" mässan som det är näst sista dagen på i morgon. Vill, vill, vill!!! :D Ska fjäska lite för mammsen (A)

Syster stannar ett par dagar extra i Sthlm efter att föräldrarna begett sig hem på sönsdag. Ska bli kul att mysa lite med henne. SKa jobba på tisdag, minst på globen ett par timmar, kanske på hotellet också, är inte riktigt hundra på den..... aja.

puss.

saker och ting är nog bra.... :)
J.O - Önskar jag kunde göra något för dig älskling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0