Nya tag?

Gissa vart jag är om inte på jobbet... ögonen vill bara inte riktigt som jag vill. Dom lyser röda och gör ont... och jag som jobbar på Globen ikväll också, underbart! Äsch, jag har det inte riktigt värsta, när jobbade jag senast liksom? Vill inte riktigt tänka på det! ^^

Helgen var bra. Mamma, pappa, lillasyster och hunden var i Sthlm och mös. Var hemma hos mormor och morfar eftersom mormor fyllde 65 i lördags. Åkte under lördagsdagen till Kisa och gick på "Äntligen Hemma" Mässan. Var inte riktigt vad vi hade tänkt oss så vi gick till Kisa centrum för att fika och kolla en liten snabbis. Det hela slutade med att Josefine och jag fick en varsin present. Herre Jissanes vad glad jag blev! :D
(Säg inget till pappa, men var och bytte till en annan färg igår!! xP) haha!
De kom i fredags och då åkte de direkt till mig och kollade in lägenheten jag bor i och sen åkte vi till mormor och morfar och fick massa mat och vin och hade det väldigt trevligt.

I morgon ska jag förhoppningsvis kunna träffa lilla Rasmus, på torsdag heldag med globen folket och på fredag dag ska jag träffa min underabra och efterlängtade Josefine Olofsson! <3

Jag skulle inte dricka ngn kaffe idag sa jag, men tror det blir svårt att inte göra det då suget redan är framme! Haha! Nej men, nej men...
Åhhh, vill bara ha kväll, vara klar med jobb för dagen, sova och sen få sova ut i morgon! :D


Jag vet inte om det är för att jag printar in det i mig själv eller om det faktiskt är så... men känns som det händer mer omrking mig än vad jag fattar, eller är det så att det inte är ngt som händer och jag printar in i mig själv att det är det för att.... för att... nej för katten, vad vet jag!?


Nej, om jag skulle...
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0