Tisdagsångest och BDEHÖVER träna!

Skulle ju vara kul att lägga upp lite bilder, men då måste jag tajma in kamera, hårddisk och én dator med internet samtidigt, inte det allra enklaste för mig, hahaa!
Jobbat.......... säger inget mer, jävla bajs! Har lite jobbiga dagar nu, men detta tar vi oss igenom, varför inte liksom? På tal om liksom, jag har kommit fram till att de s.k. "riktiga" stockholmarna säger ordet liksom liiiite för ofta. Bara så ni vet!

Vad händer för er där hemma egentligen? Skriv gärna :)


shit vad jag inte är van vid detta, vet inte riktigt vad jag ska säga, det är så mycket samtidigt och jag vet inte riktigt vad jag ska rikta in mig på. Som jag sa till Muaiad, humörsvängningar, det är min grej det ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0