Avesta

Sitter i Avesta hos Karp med min lilla Josefine. Åkte tåg hit igår och ska la hem i morgon eftermiddag/kväll. Blev lite alkohol och Buzz igår och idag har det inte hänt mycket alls. Fick se Sveriges största Dalahäst och ätit lite grand. Ikväll blir det nog filmkväll och får se om det händer något mer. Hur har ni det där hemma i Halmstad nu då??
Blr lite jobb nu framöver så det är ganska skönt! På måndag blir det en helvetes dag och får se om det blir som det ska eller om det blir något annat, typ. Nej annars så har det inte hänt så mycket på sistione. Har ju flyttat in i lägenheten nu. Städar rent det ordentligt nu bara och mormor och morfar har varit och hälsat på samt lämnat lite grejer som jag inte hade som jag behövde. Najs, najs, najs!! :) De ska komma tillbaka snart och lämna lite annat också och så ska jag fortsätta städa rent och få det lite mer som jag vill ha det! :)

Nej, ska inte uppbehålla er något mer.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0