Flyttdags!!

Nu är det dags, ikväll flyttas det till egen lägenhet, äntligen!! Ska bli så sjukt skönt!!
Ska snart hem där jag fortfarnade bor och så ska jag flytta in all packning och allt jag som äger här i Sthlm i bilen och städa rummet och toan och sedan skjutsar tanten mig till min lägenhet där hon släpper av mi9g och mina grejer. Så ska jag försöka komma i ordning nu ikväll lite grand. Åhhhhh, som jag längtat. Hoppas jag inte får tråkgit nu när jag är alldeles själv och inte har någon annan alls att prata med vare sig jag vill eller inte xP haha.  Måste bara försöka skaffa lite högtalare så jag kan spela musik från datorn sen ordentligt och ha någerlinda ljud :) Mormor och morfar kommer förbi i veckan när jag inte jobbar, vilket jag börjat göra en del nu :), och ska hälsa på samt lämna lite lakan, handdukar och annat mys som jag inte har och kan komma att behöva. Så jag kommer äntligen få nytta av mitt strykjärn som jag fick i 20-årspresent ^^

Varit en del jobb io helgen, men har inte varit sådär som jag hade det i november förra året då jag knappt hann andas mellan alla mina jobb. Nu har jag kunnat andas lite grand och det har varit helt okej. Mycket jobb, men ändå en lugn början. Ganska skönt!

I morgon ska jag jobba på Idrottsgalan, lätt att jag ställer upp och jobbar så länge som möjligt bara för att få vara där (A) Sjukt kul. Innan det sänds live på TV så ska alla få 3-rättersmiddag tor jag, mat i alla fall, och det är det jag ska jobba med i morgon. Ska bli lite spännande ;)

Lite jobb i veckan, fixa och dona i lägenheten och förhoppningsvis få lite besök också innan helgen då jag ska iväg på äventyr :)

På återseende,
puss.


P.S. ÄVEN KÖPT EN SYSTEMKAMERA NU!!!!!! <3 D.S.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0