Gjort bort mig

Fan vad jag önskar att jag aldrig tappade den jävla skiten..... suck!!
Sitter i Fia's lägenhet just nu medans hon är borta på Kanarieöarna på semester. Sköööönt! Haha. Även om det känns ganska ensamt efter att ha haft folk omkring mig sen veckan föra förra så är det i alla fall skönt att kunna vara lite själv, göra vad man vill utan att behöva oroa sig för att man stör någon annan och kunna sitta vid en dator med internet och ha en TV att bestämma över själv... och allt det där som jag inte har annars (A)
Sov hos mormor och morfar till idag. Hade det jätte mysigt med dom igår som alltid, fika, centrum med mormor, middag, vin, film och massa prat som alltid. Sedan så begav jag mig hemmåt efter frukost och packade mig klar för att gå till simhallen och simmade i ca 40 minuter !! :D Känns så sjukt bra nu efteråt kan jag lova, och jag trivdes som fan med att få träna igen. Ett leende på läpparna, ett som inte liknar något annat, bara glädje över att få träna och göra ngt nyttigt liksom, hehe. Ska försöka komma dit ngn mer gång i veckan + träna något annat också! :D
Annars inte så mycket, ska se om jag inte kan överraska en viss person i veckan också, får se hur de går med det, men som alltid försöker vi i alla fall. Blir det inte lyckat så blir det ngt annat ist ;)
Verkligen på väg att införskaffa något jag velat ha sedan många år tillbaka tror jag, fan att jag gjort som jag gjort det senaste tiden, men va fan, ibland får man ha det så också! ... (A) .... eller!?? Aja... Förlåt skriver i gåtor, men men.
Nej, nu ska jag göra en massa annat som inte alls är nödvändigt utan bara för att ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0