Halmstad

Sitter hemma i hemstaden Halmstad i mitt barndomshem, kan man säga så? Eller mer, kan jag säga så? Pappa fyllde ju gubbe i torsdag (50 år) så har överraskat honom idag med att komma hem + lagat middag och fixat samt bjudit hem min faster med hennes nya och Jörgen. Blev väldigt lyckat med väldiog god mat och god dryck. Emelie kom också med! :)
Träffade Emelie i stan idag samt lilla, söta Linnea som är hemma i Halmstad ca ett dygn innan hon drar vidare igen, haha. Så sjukt mysigt att träffa tjejerna, speciellt tillsammans! Alltid något magiskt vid de tillfällena ;) Satt iaf på Robert Coffee och fikade med flickorna innan mor min kom och hämtade mig och Emelie i stan för att åka och hämta stolar och sedan hem och fixa inför kvällen.
Det bästa är, att jag träffar Emelie om en vecka igen =)

Ska försöka ta mig hem till Stockholm i morgon. Gick inte att boka biljett eftersom min bank krånglar som vanligt. Jävla, fucking, skit!!! Aja, kunde varit värre. Bara jag är hemma måndag kväll eftersom jag ska jobba på tisdag! Skulle egentligen velat åka och hälsa på Farmor och Farfar!!! Men jag ska ringa dom i morgon och prata med dom på telefonen iaf. Känner att jag både behöver och vill tillbaka till Stockholm eftersom Magnus kom ikväll! Går nog fint för honom, hoppas jag iaf, haha!

Kom i fredags kväll till Halmstad. Mamma kom och hämtade mig på flygplatsen och skjutsade mig till bussen som tog mig till Hylte där jag träffade fina gamla vänner och sov över för att ta det försenade bussen morgonen därpå för att överraska min, nu, gammle far :) Han ficm tårar i ögonen, bättre respons kunde jag inte få! (A) :)

Hoppas på att jag klara mig med handbagage på vägen tillbaka också, men skulle vara kul att få med mig lite mer grejer till Stockholm! (A)

Sorry alla jag inte hört av mig till för att säga jag är i Halmstad och kanske träffas, men jag kan inte hinna med allt, och jag kom hit för att fira pappa och göra honom glad!!! :D
Hoppas iaf ni har det bra så hörs vi,
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0