Nyårshelgen

Kunde inte ha börjat bättre!!
Josefine mötte upp mig på T-centralen när jag anlände dit och jag fick en bamsekram! Vi tog oss ut till mig för att lämna väskorna som var tunga som bly och väldigt otypliga, så klart eftersom vi har tjejer som reser går ju inget annat att acceptera! ;( HAHA! Gjorde oss lite i ordning för att ta oss till stan och äta något litet och ta en öl. Hamnade på en mysig lite restaurang där servitören var sjukt sur, inte att rekomendera! Men vi hade det bra ändå. Fick tag på bus-pojkarna och kanske skulle träffa dom lite senare när de anlände till Sthlm. Vi bestämde oss för att gå vidare och ta en öl ngn annan stans och hamnade hos fina Fia-Lisa. Blev att vi fastnade där och hittade så klart Carro som Fia jobbade med och som hade anknytning till Aveste där Josefines kära pojkar kom ifrån ^^.
Till slut blev det bestämt att vi skulle ta oss till pojkarna eftersom de skulle anlända till Sthlm ganska snart. Efter ett par om och men kom vi till Hässelby strans, hahahaaa!! Sista tuben hade visst gått, så vi tog oss till Alvik och därifrån var tanken taxi, men så såg underbara Josefine att det visst gick en tube till Hässelby därifrån, så vi väntade i 20 minuter med skönsång på perrongen.
Hittade rätt första gången och till slut anlände även pojkarna så vi fick komma in och värma oss.
Vid 5-05,30 gick vi nog och la oss och vaknade upp vid 11 tiden dagen efter. Tror jags omnade vid halv 8.... Lagom sovtimmar tycker jag nog. Efter ett par timmar så åkte jag och Josefine hem till mig igen för att reda ut oss själva och försöka lukta lite gott. Och tro det eller ej. men vi lyckades. Snygga som fan var vi båda två och redo för att ta oss an Nyårsafton! Lite vin på det och vi var på väg till Stan. Hoppade av på Medborgarplatsen och tog oss till en fin Japanrestaurang där vi fick Japan mat. Hovmästaren var sjukt rolig, vi var hans prinsessor, han var en sån som jag bara ville krama om och säga att "det är ok" haha!!! Tog oss därifrån till Axela där vi träffade Sussie och sa hje. Vi fastnade för 2 glas vin och in kom sen Rasmus & Cassie och en stund senare Andre. Satt där ett tag. Efter många om och men fick vi Josefines grabbar till oss och vi möttes upp och vi hamnade på Scandic där vi firade in det nya året!!! Massa prat, lite dans, massa mys och underbara stunder under kvällen så blev det att dra oss åt lite olika håll. För Josefine och mig blev det efterfest i Hässelby med grabbarna och det blev en lagom tidig natt denna natt igen ^^
Dagen efter var underbar. Jag var nog den enda som mådde vettigt, stolt som katten är jag för det ;) haha! Blev en ganska så lugn dag. Josefine och jag tyckte det var dags att ta oss hem för att duscha och se ut som människor igen, så det blev det. Hem och duscha och sen ännu en gång tillbaka, haha. Josefine och jag spenderade kanske runt 8 timmar hemma hos mig, dock så tror jag att hyresvärden till mig dock ska vara glad för det xP Haha! 
Söndag och Josefine skulle åka hem.. Vi han träffa Henke en snabbis vilket var kul innan jag följde henne till bussen. Känns lite konstigt att vara själv nu... haft människor runt omkring mig hela tiden. Sitter näst intill ensam i huset nu.. Men jag sitter här utan att ha någon (som jag vill) att prata med och utan att ha någon att ha tråkigt med......... aja, kanske bra att man får vila upp sig lite. Somnade vid 9 tiden igår vilket jag verkligen försökte undvika!! men det gick inte... vaknade en gång men somnade sedan om och då var klockan bara runt 23-tiden. Vaknade sen vid halv ett och hade lite svårt att somna om man gick till slut. Sen vakn ade jag 10 i 12 nu vid lunch. Då tyckte jag att det var dags att gå upp. Så nu har jag förhoppningsvis sovit ikapp mina timmar ganska bra!! :D Har kanske sovit runt 8 timmar sen torsdag, sen natten innan jag åkte sov jág hella inte super mkt. Duktig Carro! ;)

Nyårshelgen var ruskigt bra! Fick träffa massa underbara människor och många skratt, vad mer behöver man!?
Tack för det gångna året som varit sjukt bra! Jag har varit med om en hel del och lärt mig mer än det. Jag har gjort saker som jag verkligen velat och jag har uträttat saker sinm jag länge önskat. MYcket har inte blivit gjort, men nu är vi inne på 2011 och det kommer bli helt jävla fantastiskt!


Se upp, för här kommer jag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0