Överraskning

Ska försöka överraska en viss person nu i helgen, hoppas det går hela vägen.
Förresten så fyller även min Pappa Peo 50 år nu idag och jag vill hälsa honom massa fantastiska grattis!!! :D
Skall även tillägga att Dalahästen jag såg i Avesta, är Världen största och inte Sveriges största!!!!
Sitter på jobbet, slutade för ett bra tag sen. Men fått i mig lite mat och dyligt samt att jag låner internetet eftersom jag inte har något hemma.....
I helgen blir det andra bullar i mitt liv, hoppas bara dom är ätbara iaf.....

Haft en del besök i veckan, varit toppen! Massa mys... :)
Känns nog ganska bra faktiskt......

Nej, ska förbi Åhlens och köpa sminkborttagningsmedel så man kan bli lite fräsch och sedan ta mig hemmåt för att packa sminket och så lite kläder jag någonsin gjort i mitt liv! DENNA GÅNGEN SKA JAG RESA LÄTT!!!! :@


hahaha!!!
PUSS.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0