Jobb igen

Var ett tag sen jag jobbade nu, men snart på väg härifrån. Jobbar nästan bara på hotellet nu, ibland på Globen, när det är ngt vill säga. Vad har jag gjort den senaste tiden egentligen? Jag har inte gjort så mycket tror jag.... jag har varit i Avesta där både jag och Patrik blev magsjuka, haha, tabbe där, fast Patrik var ju bara bakis ^^ Hahahaaa!!
Sen har jag träffat Josefine, Patrik, städat, lagat mat, bakat två satser muffins, träffat Sussie.... pratat i telefon? Jo, jag har faktiskt inhandlat tre böcker på bokrean. Blev en Jamie Oliver kokbok, en vinbok och en coctailbok. Kan ju inte bli mycket bättre =)

Vet ni vad någon har införskaffat mig? En personlig väckarklocka, fatta hur bra det är!! Haha!! Blev lite chockad när ändå när det ringde på telefonen 16 minuter över 5 i morse och det inte var väckerkliockan på telefonen. Rise and shine everybody!
I morgon börjar jag halv 6 så det blir att ta fem pendeln och då behöver jag gå upp vid kvart över fyra helst. Underbara tider jag lever med x(
Skönt att jag har fått lite tider inbokade nu så att jag får in lite pengar, och även ha något att göra emellanåt, dock har jag vant mig lite vid att ha det jävligt chill......

Hade egentligen tänkt att hitta på ngt bus fredag kväll, men nu jobbar jag lördag morgon, börjar klockan 7... känns sådär då, men om jag är uppe hela natten och går direkt till jobbet sen så bör det ju inte vara någon fara, jobbar ju bara till 11 :D

Just nu är det lite jobbigt sådär, jag vet inte varför egentligen, men solen skiner just nu så jag är väldigt glad ändå :) Önskar bara att förutsättningarna var lite bättre för saker och ting, men man kan väl inte få allt antar jag... Saknar min Josefine Olofsson som jag inte kommer få se på ett tag som det ser ut som. Jag vet inte, jag jobbar frukost ganska månge helger nu denna månaden.... får se om jag pallar, men kalrt man pallar med den bruttan. Jag får helt enkelt leva med lite ångest när jag jobbar någon dag för att jag skulle gått och lagt mig si sådär 10 timmar tidigare än jag gjorde xP

ha en fantastisk dag,
puss.


:) ?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0