Klumperier

Alltså jag är ju för katten lite för bra för att vara sann. Kul att jag inte klara av att vara lite normal ibland. Vi tar inte det som inte är så roligt här, däremot kan jag berätta något som jag gör liiiite för ofta. Står och håller en "kylare" till smöret. Går till disken och tittar på hyllorna, tittar ngn minut eller så. Efter det frågare jag diskaren om han har sett några sådanna "kylare" till smöret som jag höll i och visade den jag hade i handen. han tittar på mig lite konstigt går fram till dig jag tittat den stunden jag tittade och tog fram det jag stått och stirrat på hela tiden..... hmff.....

Upp och hoppa blev det klockan 04,15. Och nej, jag skojar inte! var en väldigt lugn frukost vilket var ganska skönt eftersom det bara var jag och Annika som jobbade i matsalen, men det gick riktigt bra. Vi jobbar ganska bra tillsammans det lilla vi jobbat än så länge :) Fick gå upp med en roomservice idag också samt gjort en massa kaffe i kaffemaskinen. Yey! Malin visade igår hur man gjorde så nu kan jag det lite grand. Fick t.o.m. 6:- i dricks ;)

Pratat med Sussie på telefon för ett litet tag sen och fick lite insikt i hur det kommer vara i sommar, hur det kan bli i sommar och hur det annars kan bli i sommar. Typ. Jag är inte den som är den, så det kommer bli skitbra till slut i vilket fall som helst! Jag ser fram emot sommaren, det har jag gjort sedan den tog slut senast, haha!

Fick etttroligt fint förslag idag, blev så sjukt glad när hon sa det till mig! Måste ju betyda att jag gör ett ganska bra jobb och att jag íaf gör lite nytta på jobbet! Blev i vilket fall skit glad bara för att hon sa det till mig! :D

Sitter på biblioteket i Jakan eftersom "stadsbon" lever som en "bonde"..........


Annars då? hahhahaaa ;)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0