Myshelg!

Jobbat lunch idag, så har precis slutat. Ska nu ta mig till Centralen och möta upp min underbara Josefine Olofsson för att ha en riktig mys-helg! :) Jag jobbar frukost i morgon samt frukost och brunch söndag, men hon klara dig nog några timmar utan mig ska vi se. Ikväll blir det tacos och grönsaker med dipp! MUMS! :) HAHA!
Ska fixa lite nu innan vi pyser hemmåt bara och sedan börjar en underbar kväll dock med en extremt tidig morgon som vanligt.

Är snöstorm ute nu, fanskapshelvete! Varför ska det börja snöa igen precis när vi hållerp å att bli av med det sista. Jag som var överlycklig över att det i Matro stod att det skulle vara solsken och plusgrader hela helgen, men nej..... Istället blir det våran underbara snö som kommer tilbaka... jippi....


Nej, nu måste jag försöka dra mig för att möta upp Josefine.
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0