Nu är det torsdag, i morgon fredag och helgen är här.

Helg känns inte längre som något roligt egentligen. De flesta av mina helger spenderas med jobb. Och under vardagarna får jag träffa mina nära och kära och jag slipper joba. Så vardagar är för mig helg medans helg är vardag... Men jag har iaf helg någon gång i veckan om jag har tur xP
Skulle egentligen bara jobat lunch idag, men Anette ringde igår och frågade om jag inte kunde komma in lite tidigare. Eftersom jag inte hade något bätter för mig än sova så sa jag att jag kunde göra det.
Var hos mormor och morfar igår. Åkte så jag var där kring 12 tiden som vanligt. Fick lite lunchigt i oss, jag fick en liten power nap och sedan gick jag och mormor ut med hunden som de passar ett par dagar i veckan. Kom hem och fick i oss välbehövt kaffe, i alla fall för min del. Middag runt kvar i sex tiden och sedan var jag tyvärr tvungen att rusa vid halv 7 tiden eftersom Patrik skulle komma på besök. Fast han fick ändå vänta på mig, fast jag åkte från mormor och morfar en och en halv timme innan xP haha. Han fick möta mig på vägen så han slapp vänta allt för länge ^^ haha

Ledig på lördag, funderar på att gå och köpa nya arbetsskor då. Måste köpa ett par i vilket fall som helst, kan lika gärna få det gjort. Ska se vad dom kostar här i Stockholm, kan ju köpa ett par när jag är hemma i Halmstad om de råkar vara billigare där. Ska hem någon gång i april. Just nu ser det ut som att jag åker hem under veckan där helgen är 22-23 april, men håller frotfarande på att fila lite grand på det.
Ska i vilket fall hälsa på mina farföräldrar och hjälpa dom lite med gården och städning och vad de nu kan tänkas behöva hjälp med! Längtar dit, speciellt nu på våren då man kan strosa omkring i den vackra miljön och lugnet där borta.
Nej, om jag ska försöka komma hem någon gång snart så får jag nog sluta skriva nu. Skriver ändå inget vettigt. Skulle vilja lägga upp massa bilder ist för att skriav en massa skit. Men inte någon lust med att koppla upp min hårddisk på datorerna på jobbet eller i bibioteket, och glömmer den alltid när jag är hos någon vän, haha!

puss.
Glöm inte telefon och a-kassa på fredag! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0