Onsdag

Konstigt nog är det onsdag udaf, wierd va? DaaahhH!!

Ibland tajmas inte riktigt saker och ting som jag vill. Hade kanse en chans, känns som jag hade ganska stor chans,  men så blir det inte nu. Men jag gjorde rätt som sa som jag sa också så jag inte går och låtsas som om det vore något annat. Shit, vad jag skriver halvdant hela tiden, berättar bara att saker händer men inte vad. Aja, bara att leva med ibland xP

Vaknade precis lite innan 07,00 idag och det var ljust ute, gissa om jag blev rädd!??? Trodde fan att jag hade försovit mig! Men när jag insåg att jag inte hade gjort det så kunde dagen inte ha börjat bättre =)
Vad ska jag göra med resterande av dagen nu då tro? Blir väl att åka hem och städa lite så kanske man faktiskt kan ta hem folk ikväll utan att skämmas, och kanske t.o.m. få fin besök i morgon =)


Hoppas ni har en fantastisk dag i plusgraderna =)
puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0