Skit

Mormor fick till slut tag på en manniska, så nu vet jag iaf vad som behöver göras.... Hur jävla svårt ska det vara att få tag på någon som kan berätta vad det är jag behöver göra? Nu har jag iaf fått en uppgift för att komma vidare med min skitaxel!

Underbart väder ute, men jag vet inte vad jag ska göra och är nätt och jämt gråtfärdig. Blir väl att åka hem och kanske plugga lite drinkar.... kanske om jag orkar ta mig till Waynes. Men då får jag dåligt samvete för jag sitter och betalar för dyrt kaffe eller annat när jag kan få det hemma nästintill gratis liksom....
Var så arg, ledsen och stressad i morse när jag försökte få tag i sjukhus efter sjukhus. Helt slut efter det nu när jag äntligen lugnat ner mig lite grand.

Vi får se vad som händer.
Skulle vara mysigt att gå till Rickos ikväll och lyssna på lite livemusik och popquiz, men vi får se huir det blir med det. Var ett par veckor sedan jag var där nu, så börjar bli dags :P

Annars rullar det väl på antar jag. Josefine kommer i helgen. Jobbar en del, men vi hinner umgås en del också så det är ingen fara på taket. Kommer hata att gå upp så tidigt nu i helgen känner jag. Känner redan nu har plågosamt det kommer vara. Aja, inte mycket kvar nu innan det bli lugnt. Är inte så mycket bokningar i april så kommer bli en del ledighet. Men det gär inte mig något eftersom jag åker till Öland i maj och då kommer det bli en hel del jobb, si sådär 24 timmar om dygnet under en tid, haha, så jag klara mig ^^

puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0