Söndag

Jobbat på buffen hela dagen idag. Jobbar både frukost och brunch. Gick ändå ganska bra tycker jag, men kan vara för jag jobbar med Abou och många andra som är ganska duktiga så jag kanske inte fattar att det är jag som är slö och att de kanske gör lite av mitt jobb också? Vem vet, men jag tycker ändå det gått bra idag ^^ haha! Kul att jag fått börja jobba lite på buffen också så det blir lite mer olika arbetsuppgifter och inte bara samma hela tiden. Blir ganska tråkigt i längden! Sen att ajg gör bort mig lite då och då, det bjuder jag på ;)
Lämnade Josefine i min säng i morse igen, men nu när jag kommer hem så är hon inte kvar.... :(
Vi har bara kollat på film, tv, ätit massa onyttig och haft det mysigt. Tyvärr var jag ganska så trött efter lite jobb, men vi fick iaf träffa varandra ett par timmar ^^ <3

Ska väl försöka ta mig hemmåt snart, hade tänkt försöka hinna med 20 i sex tåget som går snart, men vi får se om jag känner mig tillräckligt klar med datorn. Fast jag kan ju iof boka en dator på biblioteket i veckan... det fungerar ju det också.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikv. Funderar på ett bad, ansiktsmask och fotbad och grerjer och allt sånt där som jag inte gör allt för ofta. men vi får se om jag orkar med det ^^
Är ledig ett par dagar nu. Torsdag jobbar jag igen, sen fredag och söndag och sen är det inte super mycket mer det blir innan Öland faktiskt. Är inte så mycket bokat på hotellet så det blir lite spontant med jobb tror jag. Hoppas på ett par pass, pengar är liksom alltid välkommet och det får man genom att jobba som så väl alla redan vet.

Ska försöka träffa Mormor och Morfar någon gång under mina lediga dagar samt att de kanske kan hjälpa mig med en grej hemma. Sen funderar jag på att låna deras cykel. Skulle vara lite mysigt att cykla runt nu när det börja bli fint väder och slut på snö och is :D
Ska ta mig hem till Mayvor helst i morgon för hade kommit någon post till mig där.
Annars händer det nog inte allt för mycket just nu....
Vad gör ni nu för tiden?
puss.



Vad kommer hända nu?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0