ooo

Åh, jag har de senaste dagarna bara suktat efter att pyssla och mysa...  drömmer mig bort, långt, långt bort antaglien, men där får jag leva så som jag vill, med de jag vill och hur jag vill. Sitter fortfarande hemma och ska snart dra oss för att fixa med lite "lull lull" till fisk-över-disken och sedan städa upp lite annat också. Sedan hoppas vi på att diskmaskinen fixas snart så att vi kan fixa Pizza delen och bli av med all skit som är där, och där står i stort sätt endast disk som ska diskas!

Börjar bli nervös för nu ska vi öppna om någon vecka helst, det kommer antagligen inte vara så mycket folk, men ändå! Känner mig osäker och att det är så mycket som jag inte kommer kunna i sommar men som jag kommer att få göra i alla fall. Det kommer gå vägen, kanske inte rätt väg, men en väg i alla fall =)

Nej, om jag skulle bortsta tänderna nu,
puss.


det gör ont, för du är så långt ifrån mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0