Rökeriet

Sussie och jag ska strax ta oss till rastaurangen för att städa rökeriet idag. Ska bara försöka se till att hitta ett par stövlar till mig. Får se om det blir Magnus jättestövlar eller om vi hittar ett par mer i min storlek. I går var vi och fick middag hos Bökelunds föräldrar vilket var jätte gott. Potatissallad och grillat, kan ju inte bli bättre en sån varm och mysig vårkväll. Sen så blev det ner till restaurangen en snabbis för att ställa in borden och sedan blev det att vi hamnade hos Bökelund oc hällde i Sussie lit0e wiskey och annat innan vi kom hem.

Jag måste bara berätta att jag är så jävla lycklig att jag kanske får besök ganska snart. Det är så det spritter i kroppen och jag inte vet vart jag ska ta vägen!! Bara så ni vet =)

puss.


Josefine Oloffson, ta hand om dig, saknar dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0