Valborg.

Åkte till Avesta i torsdags och åker därifrån om ett par minuter. Firade Valborg i Lax stuga mitt i skogen. Jätte mysigt! Kom dit vid tre tiden och då hade Lax redan satt på grilen för att han skulle få sin perfekta kolbädd till lite senare . Grillmästaren fick grilla åt alla och det blev riktigt gott. Drack, åt, mös i solen, mös framför grillen, snackade, sittandes tipspromenad och skratt och en fantastisk kväll!
Kan ju säga att jag inte mått alldeles prima idag... Men kom från stugen i eftermiddags och tog oss iväg för att käka skräpmat och sedan åka hemmåt och försöka vila upp oss vilket var väldigt välbehövt!! Haha, lite gubblurar och vila så mår man fortfarande inte helt hundra, men vi vet vi lever. Precis fått i mig mat och nu ska vi dra oss. Hoppas er helg varit bra den med!

puss.

Min lilla gris <3


Det kommer komma, sakta men säkert!
Förlåt!
Du, du, du, du, du, vill, vill, vill, vill!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0