Fredag och strax helg

Jag ska bli duktig, jag ska bli duktig, jag ska bli duktig!!!
Måste intala mig detta så kanske det faktiskt blir att jag blir duktig en dag.

Vad gör ni idag? Jag ska försöka ta mig till gymme tom ett litet tag. År frukost för en stund sen så den ska få smälta lite innan så jag slipper håll :) För stunden pepp att träna, blir att prova gymme ti Alto-huset idag tror jag. Inte köpt något gymkort än. Inte varit på något gym som jag känner något spec för egentligen tyvärr. Ska prova ett till gym i nästa vecka och efter det ska jag bestämma mig, hoppas jag.

Är det inte fredag idag? Kanske bir en tripp till Borlänge i morgon. Patrik vill fixa bilen där och så kan vi samtidigt hälsa på Sandra, Charlie och lilla nyfödda Million som bara är ett par dagar gammal nu :)

Fick förresten mina sminkpenslar från e.l.f som jag vann för en månad sen i förrgår!!!! YEY!


v
Bilder från Ida & Daniels maskerad,
kommer flera snart :)
Dessa på min älsklingssmurf <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0