GRATTIS TILL IDA

 
Ida fyller år idag, och det firar vi med massa kaffe och kakor hemma hos henne lite senare :)
Varit till simhallen idag och simmat, helt underbart! Kändes så himla skönt att träna lite, men framförallt med axeln. Det gjorde lite småont emellanåt när man kanske tog i lite för mycket med axeln i ett visst läge, men annars gick det bara bra. Känner mig lite småseg nu vilket jag är glad för, haha, men dock inte så trött som jag trodde jag skulle vara.

Det är november, det är nog alla väl medvetna om vi det här laget, men knappt jag. Känns så overkligt att det allra REDAN är november. Om bara ett par veckor är det december och sen är det nytt år och vi alla är förväntansfulla och bakis antar jag, haha. Nej, men seriöst. Har en del jag vill hinna med innan nyår. Kommer gå galant! :)

Bilden är förresten tagen på Öland i somras.


Kommentarer
Sanna

Sv: Tack snälla! :)

2011-11-08 @ 19:13:12
URL: http://sannakumlin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0